Vandaag, donderdag 18 februari, opent in Sint-Genesius-Rode een nieuwe Spar-winkel van Retail Partners Colruyt Group. Het gebouw van de vroegere Colruyt-winkel werd helemaal vernieuwd en ingericht volgens de stijl van de nieuwe generatie Spar-buurtsupermarkten. Carla Weverbergh en Wim Ameys zij de zelfstandige franchisenemers van de nieuwe Sparwinkel in Sint-Genesius.
Ideale ligging?
Spar Sint-Genesius-Rode ligt langs de Steenweg naar Halle 215. De winkel heeft een verkoopoppervlakte van 1.042m2 en telt 49 parkeerplaatsen. “Door de ideale ligging op een verbindingsweg zagen we onmiddellijk het potentieel van deze winkel”, zegt franchisenemers Wim Ameys. “We zijn bovendien niet aan ons proefstuk toe. We baten al vier jaar met veel plezier de Spar-buurtsupermarkt uit langs de Nijvelsesteenweg in Halle en hadden daarvoor een traiteurzaak in Halle. We starten in Sint-Genesius-Rode met 23 medewerkers. Net zoals in Halle willen we jonge mensen de kans geven om hun carrière op te starten.”
Liefde voor voeding en scherpe prijzen
?“Elke dag opnieuw streven we naar tevreden klanten”, zegt de fiere franchisenemer. “We hechten veel belang aan een warm en persoonlijk contact met onze klanten. Daarnaast zijn ook de kwaliteit van de producten, de winkelbeleving en de service voor ons belangrijk.” Doorheen de jaren hebben Wim en Carla veel vakmanschap opgebouwd in kaas, brood, beenhouwerij en traiteur. “Dat vakmanschap en die liefde voor voeding delen we graag met onze klanten. Onder meer met onze zelfbereide specialiteiten willen we in Sint-Genesius-Rode het verschil maken. En dat allemaal tegen scherpe prijzen.”
Marktgevoel en nadruk op vers
Spar Sint-Genesius-Rode ziet er fris en modern uit en werd ingericht volgens de stijl van de nieuwe generatie Spar-buurtsupermarkten. De versafdelingen zijn de speerpunten en creëren een marktgevoel. Klanten komen binnen in de broodafdeling en vinden daarna in een logische volgorde alles wat ze nodig hebben om een koude of warme maaltijd klaar te maken. Wijnen en bieren worden extra in de kijker gezet. In de eventzone spelen franchisenemers Carla en Wim in op de verschillende thema’s: Pasen, barbecue, Sinterklaas … Via de digitale schermen kunnen klanten zich laten inspireren met recepten, maaltijdideeën en productinformatie. De nieuwe gevel draagt het vernieuwde Spar-logo van Colruyt Group.
17
FEB
FEB