Subway Restaurants onthult een nieuw logo tegelijk met een icoon, dat is ontworpen om het merk beter tot leven te brengen op de verschillende digitale kanalen. Consumenten in de VS kunnen hier al een glimp van opvangen in de nieuwe marketingcampagne, die onlangs is gelanceerd.
De introductie van het nieuwe logo is de volgende stap in de ontwikkeling die het franchiseconcept momenteel doormaakt. Eerder dit jaar zijn SUBWAY® Digital en verschillende menuveranderingen aangekondigd.
“We maken momenteel enorm spannende veranderingen door om te kunnen blijven voldoen aan de veranderende smaak en verwachtingen van onze gasten”, aldus Suzanne Greco, President en CEO van SUBWAY Franchise Restaurants. “Het SUBWAY merk is wereldwijd bekend. Met deze nieuwe look benadrukken wij onze belofte Fresh en vooruitstrevend te blijven. Het ontwerp straalt kracht en zelfvertrouwen uit en tegelijkertijd eren we onze rijke achtergrond en geschiedenis.”
De wereldwijde uitrol van het logo en icoon naar de SUBWAY Franchise restaurants, in de communicatie-uitingen en op de digitale platforms zal beginnen in 2017.
Bron: franchise+
AUG