De franse formule Orchestra-Prémaman haalt goede résultaten in de niet zo goede context zowel in Frankrijk als in België.
Omzet van het vierde trimester : € 126,2 miljoen (+18,2%)
Deze ontwikkelng is hoofdzakelijk door de opening van verschillende nieuwe verkooppunten (562 op 28 februari 2015 tegen 548 op 28 februari 2014).
Vooruitzicht
De formule, ondanks de niet zo goede context zowel in Frankrijk als in het buitenland, blijft zich ontwikkelen in Franktijk en in België onder het formaat « Grand Orchestra » zowel als « mégastore textile Orchestra gekoppeld aan de kinderopvang en aan het moedershap Prémaman », zoals in de winkel van Zaventem.
De formule blijft attent op het functioneren van het concept « Orchesta Club » in de landen die het meest door de crisis beïnvloedt zijn. Het vooruitzicht van de formule blijft het stijgen van de rentabiliteit en de vermindering van de schulden, de wererpbouw van de formule Prémaman en de verandering van het belgisch netwerk van Home Market dat ze 9mei 2014 verworven hebben.
APR