Het expansieritme van Albert Heijn vertraagt niet in België, er zitten tientallen projecten in de pijplijn. Albert Heijn recruteert nu ook via Franchising Belgium!
Lees MeerMaxeda, het moederbedrijf van doe-het-zelfketens Praxis en Franchisenetwerk Brico, publiceerde zopas degelijke bedrijfsresultaten. In Nederland gaan de zaken beter dan in België. De groep wil groeien met kleinere stadswinkels, uitgebaat door zelfstandige franchisenemers.
Lees MeerOp de beurs van de PLMA (Private Label Manufacturers Association), die op 21 en 22 mei in Amsterdam werd gehouden, won het franchiseconcept Intermarché de "Salute to Excellence Awards", die werden toegekend dankzij drie huismerkproducten die door de productie-eenheden van Intermarché worden vervaardigd.
Lees MeerHet franchiseconcept van Delitraiteur, dat streeft naar gezonde en duurzame voeding met kwaliteitsproducten, kan niet ongevoelig blijven voor het capsuleprobleem en heeft met Nespresso een akkoord bereikt.
Lees MeerRetailSonar is een geomarketingbedrijf uit Gent. Als innoverende tech startup is RetailSonar sinds 2011 uitgegroeid ot marktleider in België. Dit bedrijf biedt een antwoord op strategische netwerk- en geomarketingvraagstukken op een data-gedreven wijze. Dit aan de hand van een krachtig en uniek online platform waar de klanten zelf mee aan de slag kunnen.
Lees MeerEen nieuw, moderner winkelconcept en -ontwerp verscheen voor het eerst in september 2015 in de Auto 5 vestiging van Herstal. Sindsdien ondergingen ook vele anderen filialen een verbouwing naar het nieuwe concept.
Lees Meer