

IWG rolt succesvolle formules voor flexwerkplekken nu ook via franchising uit in België. International Workplace Group (IWG) gaat op zoek naar franchisepartners in België. Dit moet de wereldwijde aanbieder van flexibele werkplekoplossingen – bekend van de merken Regus en Spaces – helpen om te groeien van 40 naar minstens 130 Belgische locaties tegen 2029. In onder meer Nederland, Duitsland, Spanje en het Verenigd Koninkrijk werd de franchiseformule ondertussen al met succes geïntroduceerd.
Lees Meer

Het tweede Tom&Co project van 2020 is opnieuw een remodelling ! Deze keer is de franchisewinkel Tom&Co Saint-Ghislain, met een oppervlakte van 800m2, aan de beurt en die zich aan de nieuwe identiteit van Tom&Co aanpast. Bovenop de remodelling krijgt deze Tom&Co franchisewinkel er een Dog Wash bij en een nieuwe afdeling voor knaagdieren.
Lees Meer

De franchiseformule REDDY gaat verder op het succesvolle elan van jubileumjaar 2019 en breidt het franchisenetwerk verder uit, ditmaal richting Wallonië. De eerste Waalse franchisewinkel is hiermee het vijfde REDDY-winkelpunt in België en opende eind februari de deuren. Gelegen op de grens van beide landsdelen wil REDDY Cuisines Braine-l’Alleud de harten van zowel Vlaamse als Waalse klanten veroveren.
Lees Meer

Op feestelijke wijze werd deze week de 100e hydrauliekservicewagen van de franchiseformule Pirtek in de Benelux afgeleverd en operationeel ingezet. Dit betrof een Mercedes Sprinter die werd opgeleverd aan Pirtek Groningen.
Lees Meer

Van 5 maart tot 1 april zullen de franchisewinkels van Spar in Gembloux, Aalter, Denderwindeke en Wijgmaal een beroep doen op de vrijgevigheid van hun klanten door middel van een aandelenfinanciering om een deel van het geld dat nodig is voor de aankoop van een Automatische Externe Defibrillator (AED) voor hun winkel op te halen.
Lees Meer

Het is gedaan met punten sparen bij het franchisenetwerk Brico, Brico Planit en Brico City: de doe-het-zelfketen lanceert een nieuw, gepersonaliseerd loyaltyprogramma. Naarmate de traditionele folder steeds meer onder druk staat, voelen retailers de nood aan nieuwe vormen van klantcommunicatie.
Lees Meer