De overgang naar het nieuwe jaar gaat bij Quick gepaard met heel wat nieuwigheden … Op het menu vanaf 6 januari 2015: een nieuwe slogan, een nieuw logo, een nieuwe communicatiecampagne én een extralange versie van de Giant, onze bekendste hamburger. ‘De Smaak. En meer.’: een nieuwe slogan met een bewust ontspannen toon Quick wil uitgroeien tot de referentie in de wereld van de hamburgerrestaurants en kondigtaan dat het graag nog meer wil doen voor zijn klanten. Dit wordt perfect weerspiegeld in de nieuwe slogan, ‘De Smaak. En meer.’, die meteen ook bevestigt dat Quick nog altijd inzet op de smaak, met lekkere recepten en gulle porties, luistert naar zijn klanten, vernieuwt en nieuwe concepten aanbiedt, beantwoordt aan de verwachtingen van gezinnen, en zijn klanten verwelkomt in moderne en gastvrije restaurants. De campagne gaat met zijn tijd mee en steunt op sterke visuele en muzikale elementen die bewust een gedurfde, eenvoudige en ontspannen toon creëren. Een moderner logo dat de waarden van het merk weerspiegelt Het logo ondergaat een opvallende en symbolische gedaanteverwisseling: het wordt eenvoudiger en moderner, heeft meer impact en draagt bij aan de verspreiding van de waarden van het merk. Het symbool van het huisje verdwijnt en...
Lees MeerDe Vereniging van Albert Heijn Franchisenemers heeft eind vorige maand een dagvaarding gezonden naar Ahold. Dat laat directeur Ton Croiset van Uchelen weten aan Quote.De franchisevereniging van Albert Heijn besloot...
Lees MeerDe inflatie daalt in december van -0,11% naar -0,38%. De gemiddelde inflatie voor 2014 bedraagt 0,34%. Dit is de laagste jaargemiddelde inflatie sinds 2009, toen bedroeg de gemiddelde jaarinflatie -0,05%. De...
Lees MeerDe solden komen traag op gang. Comeos-leden noteren een status quo in vergelijking met vorig jaar, en Worldline telde om 15.30 uur 2.503.892 elektronische betalingen - dat is 8% minder...
Lees MeerMedewerkers van Subway in China zouden de houdbaarheidsdatum op etiketten hebben vervalst. Zowel de Chinese warenautoriteit als de Amerikaanse broodjesketen zelf stelt nu een onderzoek in naar de beschuldigingen.De medewerkers...
Lees MeerFPI ( Franchise Pool International: www.franchisepool.org ) ) is een gerenomeerde europese consultancy organisatie, gespecialiseerd in "franchise".Met een vertegenwoordiging in meer dan 25 landen wordt er gezorgd voor een succesvolle...
Lees Meer