De totale omzet van Ahold is vorig jaar dankzij zijn internetactiviteiten met een half procent toegenomen naar 32,8 miljard euro. De online omzet nam met 16,7 procent toe, terwijl de...
Lees MeerHet verkooppunt van Délitraiteur in Alsemberg (Brusselse Steenweg 114) heropent zijn deuren op vrijdag 16 januari. De winkel werd tijdelijk gesloten omwille van een brand. De winkel wordt door franchisenemer...
Lees MeerHet moederhuis van Albert Heijn, Ahold, heeft een nieuw juridisch directeur benoemd. Deze directeur, Jan Ernst de Groot, zal ook deel uitmaken van het Executief Comité van het bedrijf.
Lees MeerHet aantal faillissementen is in 2014 flink teruggelopen. Sterker zelfs: we noteren sinds het begin van deze eeuw de sterkste daling ooit. Dat is echter nog geen reden tot euforie. De faillissementenstorm...
Lees MeerOp 24 november 2014 had Domino’s Pizza een nieuw winkelpunt geopend dat ideaal gelegen is, op de Bizetplaats in Anderlecht. Dit is het negende verkooppunt van Domino’s Pizza in regio...
Lees MeerDe overgang naar het nieuwe jaar gaat bij Quick gepaard met heel wat nieuwigheden … Op het menu vanaf 6 januari 2015: een nieuwe slogan, een nieuw logo, een nieuwe communicatiecampagne én een extralange versie van de Giant, onze bekendste hamburger. ‘De Smaak. En meer.’: een nieuwe slogan met een bewust ontspannen toon Quick wil uitgroeien tot de referentie in de wereld van de hamburgerrestaurants en kondigtaan dat het graag nog meer wil doen voor zijn klanten. Dit wordt perfect weerspiegeld in de nieuwe slogan, ‘De Smaak. En meer.’, die meteen ook bevestigt dat Quick nog altijd inzet op de smaak, met lekkere recepten en gulle porties, luistert naar zijn klanten, vernieuwt en nieuwe concepten aanbiedt, beantwoordt aan de verwachtingen van gezinnen, en zijn klanten verwelkomt in moderne en gastvrije restaurants. De campagne gaat met zijn tijd mee en steunt op sterke visuele en muzikale elementen die bewust een gedurfde, eenvoudige en ontspannen toon creëren. Een moderner logo dat de waarden van het merk weerspiegelt Het logo ondergaat een opvallende en symbolische gedaanteverwisseling: het wordt eenvoudiger en moderner, heeft meer impact en draagt bij aan de verspreiding van de waarden van het merk. Het symbool van het huisje verdwijnt en...
Lees Meer