Quick kiest voor een frisse communicatiestijl met onder meer een nieuw logo en een nieuweslogan, op het terrein aangevuld met een moderne en gastvrije inrichting van de restaurants. Quick Louise in Sint-Gillis bijt in België de spits af.Een nieuwe inrichting voor de GroepOm de nieuwe communicatiestijl helemaal tot haar recht te laten komen, moet Quick zijn nieuweidentiteit voelbaar maken tot in de essentie van de klantervaring, en dat zijn de restaurants. Meteen nieuwe inrichting onder de naam “Bon Voisin” wil Quick een plek creëren die de waarden vangezelligheid en nabijheid overbrengt, zodat de klanten oprecht 'mooie momenten' kunnen belevenin de restaurants. Een uitnodigende plek die warmte uitstraalt, zodat mensen naar Quick komenom plezier te beleven, en met de glimlach weer naar huis gaan.De klant kan rekenen op sfeer, comfort, een goede ontvangst… kortom, een aangename ervaring....
Lees MeerAlbert Heijn blijft de grootste retailer van Nederland gemeten op basis van het aantal winkelverkoopvloeroppervlak. Gemeten naar het aantal verkooppunten moet Albert Heijn met 834 verkooppunten alleen Kruidvat voor zich dulden...
Lees MeerIxina, Franchisegever en lid van de Belgische Franchise Federatie, zal aanwezig zijn op Batibouw van 26 fébruari tot 8 maart 2015. Ixina is marktleider in België wat betreft volledig uitgeruste...
Lees MeerHoewel Delhaize vorig jaar nog had aangekondigd dat Tom & Co geen igevolget zou ondervinden van de herstructureringsplannen, heeft de Vlaamse pers aangekondigd dat 4 winkels uit eigen beheer sluiten...
Lees MeerHet Australisch franchiseconcept "Cash Converters", tweedehandszaak, opent morgen, 29 januari 2015, haar deuren in Vilvoorde aan het Shopping Rooseveltcenter Mechelsesteenweg 30. Cash Converters, met meer dan 700 vestigingen verspreid over de...
Lees Meer