Retail Partners Colruyt Group zet de ontwikkeling van de franchiseformule Spar voort in België. Na de opening van drie nieuwe franchise-vestigingen in België: Beselare, Eke en Laethem-Saint-Martin, worden er nog...
Lees MeerDe vegetarische restaurantketen Greenway heeft vandaag een kiosk van Greenway Express geopend op het station van Brussel-Zuid. Klanten kunnen er allerhande vegetarische gerechten en sapjes krijgen. Derde Belgische vestiging, vierde...
Lees MeerAlbert Heijn heeft deze maandag een nieuwe bonuskaart gelanceerd in België. Deze nieuwe klantenkaart is aangepast voor de Belgische markt en bezit ook enkele nieuwe functionaliteiten. De nieuwe kaart biedt...
Lees MeerDe onderhandelaars van de Groep van Tien, met uitzondering van het ABVV, hebben een ontwerpakkoord over de loon- en arbeidsvoorwaarden 2015-2016 gesloten. Dit ontwerpakkoord voorziet o.a. dat u in 2015...
Lees MeerDe Belgische Franchise Federatie is ook dit jaar aanwezig op de beurs Franchising & Partnership 2015 te Brussel.De 20ste editie van Franchising & Partnership, beurs van franchise en commerciële netwerken...
Lees MeerQuick kiest voor een frisse communicatiestijl met onder meer een nieuw logo en een nieuweslogan, op het terrein aangevuld met een moderne en gastvrije inrichting van de restaurants. Quick Louise in Sint-Gillis bijt in België de spits af.Een nieuwe inrichting voor de GroepOm de nieuwe communicatiestijl helemaal tot haar recht te laten komen, moet Quick zijn nieuweidentiteit voelbaar maken tot in de essentie van de klantervaring, en dat zijn de restaurants. Meteen nieuwe inrichting onder de naam “Bon Voisin” wil Quick een plek creëren die de waarden vangezelligheid en nabijheid overbrengt, zodat de klanten oprecht 'mooie momenten' kunnen belevenin de restaurants. Een uitnodigende plek die warmte uitstraalt, zodat mensen naar Quick komenom plezier te beleven, en met de glimlach weer naar huis gaan.De klant kan rekenen op sfeer, comfort, een goede ontvangst… kortom, een aangename ervaring....
Lees Meer