Eurekakids zet zijn expansie in Vlaanderen voort. 01 april 2015

Het Spaanse speelgoedmerk Eurekakids breidt verder uit in België. Op 28 maart opent er een nieuwe franchise winkel in het centrum van Gent
(Mageleinstraat 17) .

Lees Meer
Spar Halle: een vernieuwde franchisewinkel en een nieuw concept ! 01 april 2015

Op 26 maart heeft Retail Partner Colruyt Group (RPCG), de nieuwe naam voor de activiteiten van de colruytgroup die naar de zelfstandige ondernemers gericht zijn, een nieuw Spar (ex-eurostar) franchisewinkel te Halle (Nijvelsesteenweg) geopend. Deze franchisewinkel is helemaal gerenoveerd en is de eerste Sparwinkel die het nieuwe logo van de colruytgroup op zijn façade vertoont. 

Lees Meer
Desigual op de beurs Franchising & Partnership 2015 01 april 2015

Dit jaar waren er meerdere Spaanse franchiseformules aanwezig op de beurs Franchising & Partnership te Brussel, waarvan de formules Desigual, Equivalenza, Eurekakids, Gocco en Nostrum.

Lees Meer
Franchise Expo Paris, de internationale franchisebeurs, sloot zijn deuren met een zeer positieve balans! 01 april 2015

In een zeer optimiste sfeer sloot Franchise Expo Paris vorige woensdag zijn deuren. 

Lees Meer
Domino ‘s Pizza opent een nieuw franchise-verkooppunt in Brugge. 27 maart 2015

De franchiseketen Domino’s Pizza opent op 10 april  een nieuw verkooppunt in Brugge, tegenover het station. De franchisenemer van  deze winkel is Islam Yassine.

Lees Meer
Albert Heijn opent bio pop-up store 27 maart 2015


Albert Heijn opent volgende week een tijdelijke vestiging in Amsterdam om zijn biologische assortiment onder de aandacht te brengen. De winkel opent op 31 maart in de Spaarndammerstraat en blijft een week geopend.

De supermarktketen introduceerde begin dit jaar een nieuw huismerk voor biologische producten ter vervanging van AH puur&eerlijk. Het assortiment werd uitgebreid met 120 nieuwe producten, waarmee het totale biologisch assortiment van het eigen merk uit zo’n vijfhonderd producten bestaat.

De retailer liet bij de lancering van het nieuwe merk al weten meer aandacht te geven aan zijn biologische aanbod. Dat doet Albert Heijn al door ze herkenbaar te maken met groene kaartjes bij het schap en ze vaker op te nemen in Allerhande en de reclamefolders. De tijdelijke winkel is een volgende stap om het biologische assortiment in de schijnwerpers te krijgen.

Bron: RetailNews

Lees Meer