Nieuwe generatie buurtwinkel voor Kluisbergen
Een nieuwe franchisewinkel Proxy Delhaize Kluisbergen opende deze week haar deuren voor de klanten. De opening past in de strategie van Delhaize België waarbij de voortdurende uitbreiding en vervollediging van het winkelnetwerk een belangrijke pijler is. Delhaize wil haar klanten immers dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de wekelijkse- en dagelijkse aankoopbehoeften van de klanten. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn bovendien verbeterd door middel van enkele innovaties. Klanten kunnen vlotter door de verschillende rayons en ervaren zo het grootste winkelcomfort. Het assortiment is uitgebreid met nieuwe specialiteiten uit de hele wereld, glutenvrije producten, enz. Met andere woorden, in de nieuwe franchisewinkel Proxy Delhaize Kluisbergen staan de klant en beleving centraal.
Altijd een Delhaize in je buurt
Franchisewinkel Proxy Delhaize Kluisbergen opent voor het eerst haar deuren voor het publiek. “Licht, ruimte, inspiratie via een uitgebreid assortiment van kwaliteitsvolle en gezonde producten, proximiteit, service en winkelcomfort zijn de kernwoorden van de franchisewinkel Proxy Delhaize Kluisbergen. Met deze nieuwe winkel willen we Delhaize nog dichter bij onze klanten brengen. Onze winkel speelt immers in op de verwachtingen van onze klanten: wij bieden een hoogstaand en inspirerend aanbod van voedingsproducten en tegelijk nabijheid in alle betekenissen van het woord,” zegt Pieter Declercq, franchisenemer, zelfstandige uitbater.
Nog aangenamer winkelen dankzij innovaties
Om de dagelijkse boodschappen, alleen of met kinderen, gemakkelijk, aangenaam en ontspannend te maken, heeft Delhaize alle registers opengetrokken. Het nieuwe Proxy-winkelconcept wordt vooral gekenmerkt door ruime gangpaden, sfeervolle verlichting, warm kleurgebruik en een aanbod dat gemak resoluut centraal wil stellen. Het is immers duidelijk dat klanten weer op zoek zijn naar inspiratie, nieuwigheden, kwaliteit en gemak, wanneer zij winkelen. Een heldere en eenvoudige filosofie vormt de basis voor de nieuwe ontwikkelingen: de klant in het centrum zetten van alle aandacht want “goed kopen, goed eten” betekent in de eerste plaats een antwoord vinden op maat van de behoeften van eenieder.
APR