Mobile Service Centre, een groeiende franchiseformule gespecialiseerd in de reparatie van smartphones en tablets van alle merken, heeft gisteren een franchiseovereenkomst gesloten voor de opening van de 3e vestiging in België. Franchisenemer Maxim Vanslembrouck is inmiddels opgeleid tot Certified Engineer en hij zal naar verwachting in het 4e kwartaal 2017 de deuren openen van zijn franchisevestiging in (de omgeving van) BRUGGE om van daaruit de markt te bedienen bij de reparatie van smartphones en tablets van alle mogelijke merken.
Maxim Vanslembrouck is 22 jaar jong. Na zijn opleiding tot elektricien was hij aanvankelijk werkzaam in de bouwnijverheid. Daarna heeft hij gewerkt als chauffeur maar hij miste daarbij de sociale contacten. Het is al geruime tijd zijn grote wens om zelfstandig ondernemer te worden. Tijdens zijn zoektocht naar het zelfstandig ondernemerschap kwam hij al vrij snel terecht bij Mobile Service Centre. De hoogwaardige kwaliteit van onze technische opleiding en de ontzorging en de begeleiding die hij van Mobile Service Centre krijgt, waren voor hem van doorslaggevende aard in zijn besluitvorming om een franchise te verwerven.
Na de geboorte van zijn eerste kindje in september, zal de vestiging van Maxim naar verwachting in het 4e kwartaal 2017 operationeel zijn.
Mobile Service Centre repareert al geruime tijd voor consumenten, bedrijven en verzekeraars. De klanten zijn niet alleen tevreden over de professionaliteit en service, maar vooral over de snelheid waarmee de diensten worden aangeboden. Alle services (reparatie, onderhoud, upgrade en software download) aan smartphone of tablet vinden plaats met (zo mogelijk) originele onderdelen, wat een storingsvrije werking tot een maximum garandeert. Voor de verschillende smartphone modellen zijn (meestal) voldoende onderdelen aanwezig om een ‘’klaar terwijl u wacht service’’ aan te bieden. Niet onbelangrijk is de 24/7 service die wordt aangeboden waarmee Mobile Service Centre zich enorm onderscheidt met name in de zakelijke markt.
Na een gedegen opleiding en uitgebreide praktijktraining zijn de service engineers in alle vestigingen gecertificeerd. Hiermee zijn ze in staat om op een professionele manier het probleem/defect aan het toestel te analyseren en vervolgens deskundig en snel te repareren.
Door de kwaliteit van de originele onderdelen en de gecertificeerde monteurs geeft Mobile Service Centre een garantie van 12 maanden op de uitgevoerde werkzaamheden.
Naast service op de vestigingen door Mobile Service Centre is het ook mogelijk om dit op locatie van de klant te doen. Dit biedt met name voor de zakelijke markt en dan speciaal voor bedrijven met meerdere smartphones of tablet toestellen in de organisatie unieke mogelijkheden.
Naast de kwaliteit en service, zorgt Mobile Service Centre ook voor een milieuvriendelijke manier van afvoeren van het afval dat ontstaat bij de service van uw smartphone of tablet. Uiteraard kunt u ook terecht voor de inlevering van uw oude en/ofdefecte apparaat dat vervolgens milieuvriendelijk zal worden afgevoerd.
U kunt binnenkort 7 dagen per week terecht bij Mobile Service Centre BRUGGE.
AUG