Het franchisenetwerk Mobalpa kreeg vorig jaar een facelift en een nieuwe visuele identiteit. Mobalpa gaat mee met de tijdsgeest en doorbreekt vastgeroeste ideeën. Door te kiezen voor een jongere, meer dynamische en gedurfde communicatie ? tegelijkertijd modern en elegant ? zorgt het merk voor een frisse wind in de keukenmarkt. Ideeën waar het merk achter staat.
Vandaag slaat de keukenspecialist ‘spijkers met koppen’ met een nieuw logo dat aansluit bij de nieuwe huisstijl.
DE MOBALPA-WAARDEN: EMPATHIE, SERENITEIT, UITMUNTENDHEID EN FLEXIBILITEIT
Voor deze vernieuwing inspireerde het franchisenetwerk Mobalpa zich op de kernwaarden die het merk groot hebben gemaakt en door de markt erkend worden: Empathie, Sereniteit, Uitmuntendheid, flexibiliteit.
Deze 4 pijlers hebben de nieuwe identiteit van Mobalpa bepaald.
EEN NIEUWE MERKVISIE
Om klanten nog beter van dienst te zijn, worden de volgende elementen belangrijk in de visie en merkpositionering van het franchisenetwerk Mobalpa: Toegankelijk zijn, Uniek zijn, Trendsetten, Een premium-ervaring bieden.
VOLGEN VAN TRENDS IN DE MARKT
De hedendaagse consument is veeleisender dan ooit. Hij is goed geïnformeerd, mobiel en gaat steeds meer op zoek naar maatwerk. Het franchisenetwerk Mobalpa laat zich inspireren door de laatste trends in de keukenmarkt om producten te ontwikkelen die consumenten aanspreken, zodat toekomstige klanten van bij het begin van hun project spontaan aan het merk denken. Mobalpa wil een modern design laten samengaan met elegantie, verbeelding met eigenheid, personalisatie met eigentijdse vormen, creativiteit met levensstijl, nieuwe concepten met verwondering. Het franchiseneetwerk Mobalpa wil de trend zetten in de markt voor gepersonaliseerde interieurprojecten en meer gebruiksgemak creëren. Al deze ingrediënten zorgen samen voor een sterk merk waar klanten warm voor lopen.
Mobalpa lanceerde eerder al trendy visuals en een nieuwe baseline (Kitchens designed for you) via nieuwe communicatiemiddelen (in Frankrijk werkte Mobalpa bijvoorbeeld al samen met enkele bekende influencers). Een nieuw logo voltooit nu de vernieuwing van het merk.
EEN NIEUW LOGO, MET EEN STERKE IDENTITEIT
Sinds het begin van de jaren negentig was er niet aan gesleuteld. Nu Mobalpa zich vernieuwt, komt er ook een nieuwe identiteit en een nieuw logo.
De vlakke typografie en het ingebed initiaal leggen de nadruk op identiteit en kwaliteit. Het nieuwe logo is krachtiger en heeft een modernere uitstraling. Het weerspiegelt Mobalpa’s merkbelofte (aangegeven in de baseline: Kitchens designed for you) en knowhow in interieurinrichting op maat.
De strakke architecturale lijnen van dit logo creëren een sterke identiteit en staan voor de unieke expertise van het merk. De kleuren zijn modern en trendy en symboliseren het imago van het bedrijf.
Voor meer informatie om franchisenemer te worden bij Mobalpa, klik hier.
NOV