De franchiseketen McDonald’s België, fan van de Rode Duivels, maar vooral fan van alle Rode Duivels-fans, klein en groot, wordt partner van het Belgisch nationaal team en bezorgt elf Belgische kinderen en hun begeleider tijdens UEFA EURO 2016TM een unieke belevenis.
Zwart-geel-rood partnership
Aan de vooravond van UEFA EURO 2016TM heeft de franchiseketen McDonald’s België zijn partnership voor drie jaar met de Rode Duivels aangekondigd. Voor de Belgische onderneming, die fan is van ons nationaal team, is het niet meer dan vanzelfsprekend de Rode Duivels en hun fans, klein en groot, te steunen.
11 mini-ploegmaten van de Duivels voor één dag
Tijdens UEFA EURO 2016TM brengt McDonald’s de sterren van vandaag en die van morgen samen met zijn unieke initiatief: mini-ploegmaat van de Rode Duivels worden voor één dag. McDonald’s is de enige onderneming ter wereld die het kinderen tussen 6 en 10 jaar mogelijk maakt de spelers van hun favoriete team te ontmoeten tijdens Euro 2016. Zo maakt McDonald’s de droom van elf jonge landgenoten waar. De tien eerste gelukkigen winnen het grote lot in de wedstrijd waaraan een of beide ouders hebben deelgenomen. Die wedstrijd ontdek je in april in de Belgische McDonald’s franchiserestaurants. De titel van elfde mini-ploegmaat voor één dag wordt exclusief toegekend aan een van de leden van de fanclub van de Belgische supportersclub 1895.
Op 13 juni 2016 zullen die elf kleine Belgen samen met de Rode Duivels het veld betreden voor de wedstrijd België-Italië in het stadion van Lyon. McDonald’s trakteert op deze unieke ervaring tijdens een driedaagse reis (van 12 tot 14 juni): vliegtickets, overnachtingen en maaltijden ter plaatse zijn inbegrepen, evenals een volledig programma voor de elf kinderen en hun begeleider, die UEFA EURO 2016TM van héél dichtbij zullen beleven. De kinderen nemen deel aan diverse activiteiten en excursies, waarbij ze leeftijdgenoten van over de hele wereld zullen ontmoeten en, wie weet, langdurige vriendschappen smeden. Ondertussen kunnen hun begeleiders zich ontspannen tijdens een aantal toffe bezoeken in het hartje van Lyon, zodat ook zij voluit genieten van elke seconde van hun verblijf. Daarna wonen ze samen met hun kapoen de wedstrijd België-Italië bij.
De reis wordt ongetwijfeld een onvergetelijke ervaring met enkele heel intense momenten. Er valt dan ook niet aan te twijfelen dat zowel de kinderen als de volwassenen nog lange tijd zullen nagenieten van wat ze mochten meemaken.
“Bij het sporten kunnen kinderen zich uitleven, zich volledig ontplooien en hun persoonlijkheid uiten. Naast het fysieke welzijn dat sport met zich meebrengt, brengt het de kinderen ook heel wat waarden bij: tot het uiterste gaan, respect hebben voor mekaar, in team leren spelen, grootse dromen durven koesteren, enz. Daarom willen we hen deze unieke kans bieden om de Rode Duivels te ontmoeten, alsook andere kinderen uit alle uithoeken van de wereld tijdens deze trip”, zegt Kristel Muls van de franchiseketen McDonald’s België.
Voorproefje tijdens vriendschappelijke wedstrijd
In afwachting van de grote dag biedt McDonald’s de elf kinderen en hun begeleider op 1 juni 2016 al een voorproefje. Die dag wonen ze de vriendschappelijke wedstrijd België-Finland bij. Bovendien valt aan de miniploegmaat van de fanclub 1895 de grote eer te beurt om de aftrap te geven.
Over de franchiseketen McDonald’s Belgium
Over McDonald’s België. De 74 Belgische McDonald’s restaurants staan onder leiding van 22 franchisenemers. Sinds 2008 werden niet minder dan 1.589 arbeidsplaatsen gecreëerd. Concreet betekent dit dat McDonald’s in België sinds 2008 elke 2 dagen een nieuwe job heeft gecreëerd.
MRT