Het franchisemerk Lunch Garden staat niet stil sinds de regering voor het laatst de sluiting van alle bars en restaurants aankondigde. Het bedrijf kampt met ernstige problemen na de eerste lock-down gedurende drie maanden en wil zijn activiteiten niet een tweede keer onderbreken, zelfs niet gedurende vier weken. Lunch Garden gelooft sterk in zijn concept en blijft beschikbaar voor zijn klanten dankzij de Take Out formule.
Het hele team van Lunch Garden heeft hard gewerkt om het Take Out take-out concept te ontwikkelen, te verbeteren en meer dan de helft van de restaurants in staat te stellen om wat activiteit te behouden voor de komende weken.
Lunch Garden blijft flexibel en past zich aan met het “Come In & Take Out” concept.
Klanten kunnen hun favoriete gerechten op een beperkte kaart bestellen, maar ook via de Ord’r-applicatie. De Lunch Garden-specialiteiten van typisch Belgische gerechten met een extraatje: voor elk besteld gerecht wordt een chocolademousse aangeboden. Inderdaad, Lunch Garden biedt hen een speciaal menu aan tegen een zeer democratische prijs.
33 restaurants, waaronder 7 Lunch Garden-franchiserestaurants, verwelkomen hun klanten
De restaurants zijn open voor het publiek van 11.30 tot 19.30 uur. De lijst met restaurants die Take Out aanbieden is beschikbaar op de website van Lunch Garden.
Voor meer informatie over het franchisenetwerk van Lunch Garden, klik hier.
OKT