Op vrijdag 17 maart maakten Frédéric Poux, CEO van de AFFLELOU Groep, en Directeur Commerciële projecten Thierry Berniere officieel het partnership tussen de Afflelou Groep en het team van de Rode Duivels bekend, tijdens de persconferentie over de spelersselectie voor de wedstrijd van 25 maart.
Het franchisenetwerk Alain Afflelou was al verschillende keren partner in de sportwereld, zoals voor Roland-Garros, rugby- en zeilcompetities, en sponsorde ook professionele voetbalclubs in Frankrijk. De verbinding met de topsport is belangrijk voor het handelsmerk ALAIN AFFLELOU, omdat beiden dezelfde waarden hanteren: teamspirit, zichzelf overtreffen, hoge eisen, maar tegelijk gemoedelijkheid en een jeugdige uitstraling. De keuze voor een partnership tussen het merk ALAIN AFFLELOU en de Rode Duivels sprak dus vanzelf. Dit partnership werd afgesloten voor een termijn die loopt tot de FIFA World Cup Russia 2018TM.
Het franchisenetwerk ALAIN AFFLELOU is al zowat twintig jaar in België gevestigd en legt sinds 2016 extra de klemtoon op ontwikkeling. De optiekfranchise, met 45 winkels momenteel, wil 150 winkels halen tegen 2020.
Voor meer informatie over het franchiseconcept van Alain Afflelou, klik hier.
MRT