Onder de spaanse franchiseketens die aanwezig waren op de beurs Franchising & Partnership 2015 in Brussel, was het de eerste keer voor Gocco, een spaans referentiemerk in de kindermode voor kinderen van 0 tot 14 jaar (jongens, meisjes, baby’s en pubers met hun collectie Teen).
Het concept ging van start in het jaar 2000 en zijn internationale ontwikkeling in 2005. Vandaag bedraagt het netwerk meer dan 250 winkels in 17 verschillende landen waarvan 15 winkels in Italië, 8 in Portugal, 3 in Zwitserland en in Frankrijk, 2 in Duitsland En één in Luxemburg en in Polen.
De verantwoordelijke voor de ontwikkeling van het concept, Aitziber Larumbe, dat Franchising-Belgium.be heeft ontmoet op de beurs Franchise Expo Paris heeft bevestigd dat ze heel tevreden was met de eerste contacten die ze heeft gehad in Brussel.
Misschien vinden we binnenkort een nieuwe Gocco winkel in België in een markt waar de kindermode al goed vertegenwoordigd is door de grote merken zoals o.a. Orchestra-Prémaman, de kinderlijn van Zara, H&M en niet te vergeten de andere franse merken zoals La Compagnie des Petits, Okaidi, Catimi, Z, etc…).
APR