GeoConsulting sluitte onlangs aan als nieuw geassocieerd lid bij de Belgische Franchise Federatie.
GeoConsulting is de leider in België in geomarketing en retail analyse.
Expertise gewijd aan elke business.
GeoConsulting begeleidt alle economische actoren en in het bijzonder de detailhandel in alle vragen rond geomarketing en marktonderzoek.
GeoConsulting werkt met alle ondernemingen in de privésector: ondernemingen, formules, ontwikkelaars, eigenaars en projectdragers. Hun ervaring met al deze ondernemingen uit verschillende activiteitendomeinen, stelt hen in staat om hun gegevens te verzamelen en hun problematiek zo volledig mogelijk te begrijpen.
Waarom is het interessant voor de franchisenemers en franchisegever?
Het doel van geomarketing is om aanpak op maat van elke franchise-eenheid te ontwikkelen, die op een globale manier deelneemt om de doelstellingen van de marketing strategie van het franchisenetwerk te bereiken.
Geomarketing omvat alle marketing acties met behulp van zowel het in kaart brengen of de geografische, sociaal-gedrags- en sociaal-demografische.
Een activiteit, een marketing campagne of een marketingcampagne hebben dezelfde impact, afhankelijk van het geografische gebied van de realisatie ervan niet.
SEP