Na een grondige renovatie is de AD Delhaize franchisewinkel van Oostkamp klaar om haar klanten te ontvangen. Vandaag vond de officiële heropening van de vernieuwde AD Delhaize Oostkamp plaats en het resultaat mag er zijn want de franchisewinkel is mooier en gezelliger dan ooit. Met 2.000 m² verkoopoppervlakte en talrijke aanpassingen kunnen de klanten vlotter door de verschillende rayons lopen en ervaren ze het grootste winkelcomfort. Het assortiment is uitgebreid met 500 à 750 productreferenties, met onder andere nieuwe specialiteiten uit de hele wereld, glutenvrije producten, streekbieren enz. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn bovendien verbeterd door middel van enkele innovaties.
Altijd een Delhaize in je buurt
Het is zover. Vandaag opende de vernieuwde franchiswinkel AD Delhaize Oostkamp officieel haar deuren voor het publiek na een grondige renovatie van drie maanden. Op die manier beschikken de inwoners en omwonenden over een vernieuwde supermarkt. De franchisenemers, zelfstandige uitbaters, Ivan Van Boxstael en Els Sanders, getuigen:“Met deze totaal vernieuwde winkel willen we Delhaize nog dichter bij onze klanten brengen. Om de klanten nog beter van dienst te zijn, hebben wij 500 à 750 nieuwe productreferenties aan ons assortiment toegevoegd. Zo werd de groenten- en fruitafdeling uitgebreid en de bakkerij qua oppervlakte verdrievoudigd. We bieden nu ook een assortiment met glutenvrije producten, streekproducten en talrijke producten uit heel wat verschillende landen aan.”
Nog aangenamer winkelen dankzij innovaties
Om de dagelijkse boodschappen, alleen of met kinderen, gemakkelijk, aangenaam en ontspannend te maken, heeft Delhaize alle registers opengetrokken. Het nieuwe AD-franchiseconcept wordt vooral gekenmerkt door ruime gangpaden, sfeervolle verlichting, warm kleurgebruik en een aanbod dat gemak resoluut centraal wil stellen. Het is immers duidelijk dat klanten weer op zoek zijn naar inspiratie, nieuwigheden, kwaliteit en gemak, wanneer zij winkelen. Een heldere en eenvoudige filosofie vormt de basis voor de nieuwe ontwikkelingen: de klant in het centrum zetten van alle aandacht want “goed kopen, goed eten” betekent in de eerste plaats een antwoord vinden op maat van de behoeften van eenieder.
Uiteraard vindt de klant ook het beste wat Delhaize te bieden heeft terug in deze winkel:
Groenten- en fruitafdeling
Delhaize is altijd al fier geweest op haar verse producten en ze wil zich nog meer onderscheiden in die rayons. Meteen als de klant de winkel binnenstapt, ontdekt hij onze nieuwe rayon fruit & groenten. Hij vindt er een indrukwekkende keuze aan dagverse kwaliteitsvruchten en -groenten tegen de beste marktprijzen. Een groot deel van het gamma groenten en fruit is ook reeds gewassen en gesneden te verkrijgen. En de klant vindt er ook een ruim aanbod terug van biofruit en –groenten.
Een nieuw assortiment dat uitnodigt om te reizen en te ontdekken: wereldkeuken, glutenvrije producten en lokale producten
Nog een speerpunt bij Delhaize is het assortiment, dat evolueert volgens de seizoenen en de trends en dat innoverend is. Met het ruime assortiment «food of the world» kunnen de klanten producten uit andere landen ontdekken en bijzondere recepten uit alle hoeken van de wereld klaarmaken.
Omdat de vraag naar producten voor speciale voedingsregimes, zoals glutenvrije producten, in opmars is en gezondheid een prioriteit is bij Delhaize, werd het assortiment glutenvrije producten, van ontbijt tot dessert, gevoelig uitgebreid en wordt het nu samen gepresenteerd met andere producten voor aangepaste voeding, zoals sportvoeding, dieetproducten, suikervrije producten, enz.
Een brede waaier van speciale en lokale bieren staat in de kijker om aan de vraag van de klant te voldoen. Het uitgebreide assortiment omvat ook geschenkmanden en trappistenbieren. Klanten vinden er onder meer het exclusieve bier Orscamp. Het is een lokaal bier dat speciaal ontwikkeld werd voor AD Delhaize Oostkamp. Orscamp past door zijn frisheid perfect als aperitief, bij exotische schotels alsook bij kaas.
Lekker vers brood, heel de dag door
De bakkerij is in een nieuw kleedje gestoken. “We zijn er zeer trots op”, vertellen franchisenemers Ivan Van Boxstael en Els Sanders. “De bakkerij werd volledig uitgebroken en is intussen qua oppervlakte verdrievoudigd. Via het open atelier kunnen de klanten meteen terecht bij één van onze medewerkers. Bovendien wordt het brood verschillende keren per dag ter plaatse gebakken, waardoor we altijd supervers brood kunnen aanbieden, zelfs ’s avonds.”
Artisanale beenhouwerij en visboer
Ook in de vernieuwde vis- en beenhouwerijafdeling komt de kwaliteit en de service van Delhaize terug. Een team van artisanale beenhouwers versnijdt dagelijks vlees van superieure kwaliteit in een open atelier. De franchisewinkel AD Delhaize Oostkamp biedt ook een ruime keuze aan charcuterie en gevogelte en een nog groter assortiment vlees.“Dankzij de nieuwe rijpingskast vindt de klant vanaf nu ook heerlijk gerijpt vlees,” voegen de franchisenemers hieraan toe. Klanten vinden eveneens een selectie van de beste charcuterie en kazen via de bedieningstoog.
In de visrayon vind je de kwaliteit en service van Delhaize ook terug met een dagelijkse verse levering van de beste vissoorten en zeevruchten. Het gaat om ultraverse vis (nooit diepgevroren) die onmiddellijk bewerkt wordt in het atelier. De klant kan er onder meer terecht voor ultra verse sushi en levende kreeften.
Assortiment uitgebreid met 500 à 750 nieuwe productreferenties
De franchisewinkel AD Delhaize Oostkamp biedt een breed assortiment aan van 20.000 producten. Niet alleen de nationale merkproducten zijn aanwezig, maar ook de bekende Delhaize merken (Delhaize, 365, taste of Inspirations, Bio, Eco en FairTrade) met steeds de beste kwaliteit aan zeer scherpe prijzen. Het assortiment zal in de toekomst nog aangepast kunnen worden op basis van specifieke vragen van klanten.
SEP