De vernieuwing van de collectie, een extra troef voor de franchisenemers van MOBALPA!

Geplaatst door: Franchising Belgium

Het franchisenetwerk Mobalpa is bijzonder ambitieus om in 2017 nog meer verkooppunten in België te openen. Om in haar opzet te kunnen slagen, begeleidt het Franse merk haar nieuwe franchisenemers van a tot z, van de allereerste ideeën tot de dagelijkse ontwikkeling van de winkel. Opleiding, communicatie, informatica, management en aanwerving vormen voor elk bedrijf de sleutel tot succes. Het franchisenetwerk Mobalpa reikt oplossingen aan en geeft voortdurend advies.

Om de verkoop een boost te geven en klanten te verleiden, vernieuwt Mobalpa regelmatig haar producten in het aanbod aan keukens, badkamers en maatkasten. De collectie die dit jaar op de markt kwam, bevat dan ook 49 nieuwe modellen en kleuren.

Afwerkingen met beton, fineerhout of accenten in leer … Materialen vormen het kloppend hart van de collectie 2017 van het franchisenetwerk Mobalpa. Ze worden in de kijker gezet door accessoires, grepen en kranen in koperkleurige tinten, zwart nikkel of mat zwart voor een eigentijdse look. Ook voor de werkbladen en wastafels wordt er voor nieuwe materialen gekozen: natuursteen, massief hout, nieuwe afwerkingen met kwarts en volledig vernieuwd laminaat. Dat laminaat is te verkrijgen in een nieuw ‘luxe-gamma’ met tot in de puntjes afgewerkte decors die ontzettend zacht aanvoelen en gemakkelijk te onderhouden zijn.

De binnenkant van de meubels laten we overigens niet links liggen: vanaf nu kunt u de binnenkant perfect afstemmen op de buitenkant en kunt u het uitgebreide

i-Practis-gamma raadplegen (oplossingen voor het inrichten van de binnenkant van uw meubels en accessoires).

Die nieuwtjes zorgen ervoor dat het franchisenetwerk Mobalpa zeer eigentijdse en moderne collecties op de markt kan brengen die perfect beantwoorden aan de verwachtingen van de klant. Een niet te missen collectie die iedereen zal verleiden en onze franchisenemers succesvol zal maken.

Over MOBALPA

MOBALPA, specialist in keukens, badkamers en opbergmeubels, maakt deel uit van de groep Fournier. In 1907 werd het bedrijf opgericht in Frankrijk, toen Eugène Fournier zijn houtatelier opende in de buurt van Thônes (Haute-Savoie). Het merk werd in 1949 in het leven geroepen door zijn zonen Marcel en Paul, die keukens gingen aanbieden met verschillende elementen. In de jaren 70 bracht het merk de eerste geïntegreerde en innoverende keukens op de markt. In 1992 werd het aanbod uitgebreid met badkamers en accessoires (MOBALPA Sélection). Het aanbod werd in de jaren 90 vervolledigd met opbergmeubels, met een sterke focus op maatwerk.

Voor meer informatie over het franchiseconcept van Mobalpa, klik hier.