Delitraiteur lanceert zich in e-commerce
Het franchiseconcept Delitraiteur lanceert zich in e-commerce. Om aan de vraag meer en meer van de Belgische consumenten te voldoen, associeert Delitraiteur zich met Deliveroo, een Britse bedrijf dat gerechten aan huis levert via een online platform, dat in 2015 startte op de Belgische markt.
Vanaf 21 november 2016 zullen klanten Deli gerechten, die zij online op het web bestellen, binnen het half uur in de Brusselse regio, thuis geleverd kunnen krijgen via fietsbodes.
De keuze zal beperkt zijn tot de traiteur dienst en belangrijke producten die ze in de kijker willen zetten (aperitieven, wijnen, evenals salades, sandwiches en uitzonderlijke gerechten).
Franchisenemers worden betrokken bij de testfase
In een eerste fase zullen vijf Delitraiteur franchisewinkels deze dienst mee testen op het web en mobiele platform: Ukkel, Elsene, Sint-Gillis, Sint-Lambrechts-Woluwe en Kraainem.
De verzendkost is € 2,50 voor een bestellingen van meer dan € 15 en € 4,50 voor een bedrag van minder dan € 15. De prijs van de bestelde producten is met 10% worden verhoogd ten opzichte van de prijzen in de winkels.
Een franchiseconcept dat groeit
Het concept Delitraiteur dat ontstond in 1990, heeft nu 36 verkooppunten in België, voornamelijk geconcentreerd in het Brussels Gewest en in Waals-Brabant en een winkel in het Groothertogdom Luxemburg. In het totaal worden 31 winkels uitgebaat door franchisenemers.
Voor meer informatie over het franchiseconcept van Delitraiteur klik hier.
NOV